kyra punya lagu

Wednesday, April 1, 2015

minggu yang stress

Assalamualaikum and hai hai

so minggu nie adalah minggu paling stress sebab jumaat nie nak kena submit research proposal. Pening kepala aku. Oh pasal mimpi, i tade dah mimpi pelik2 mcm tu. Mungkin sbb sekarang hari berkerja, so penat bekerja mengatasi.

Hahahhaha .. sampai sekarang tertanya pasal mimpi minggu lepas. Tp disebabkan mimpi nie kadang2 permainan tidur, so tak yah nak difikirkan dan dilayankan sangat. Maybe saja nak kasi iolls bangun awal kot sbb bila terjaga je dari kedua2 mimpi tu, jam baru pukul 10.

Awal la tu bangun pukul 10pg. Selalu kita bangun pukul 11 ke atas. Bergantung pada kepenatan. Tp sejak kerja nie memang paling lambat kul 11pg bangun ..

Hahahahaha .. okay ..

harap mimpi2 mcm tu tak dtg lg. Lepas mimpi scene i awkward gila dgn hasben, ibu ajak g pasar. Sekali sampai kt pasar nampak sayur petola. Tangan aku cepat je nak call si fany tu tny betul ke tak die makan sayur petola. Sekali cancel sbb baru sedar tu mimpi. Mcm real!

Part pegang pergelangan abg fendi mnx jgn pukul aku tu pun rasa real. Ape daaaaa. Dasyat nau mimpi aku nie.

Lately nie aku bila hujung2 minggu cmnie la asyik dpt mimpi mcm2. Mcm kelakar, mcm tkot, mcm pelik. Before this as i remembered la last mimpi masa umur 6 tahun. Aku punya mimpi tu mmg horror la .. then sejak tu tak pernah mimpi sampai la umur 10 tahun. Tu pun sbb aku g bantai tgok cerita momok dekat maghrib. Ade scenes dlm cerita tu masuk mimpi.

Lepas tu aku tak mimpi ape2. Takpun mybe aku lupa bnyk part mimpi aku. Tp seingat aku, mmg tak pernah mimpi ape2. Sedar2 je alarm clock bunyi, sedar2 je ade org kejutkan.

lately nie pulak mimpi, dan ingt jalan cerita dlm mimpi. Ade kata konon aku fikirkan sgt sesuatu tu yg jadi mimpi. Nonsense. Aku selalu tidur dengan clear mind. Nak buat ape aku fikirkan si abg fendi tu sebelum tidur? Mmg tak laaaa ..


hai ... mmg misteri sungguh la mimpi kita nie ..

okay la. Blah dlu laaa. Pening kepala.

P/s : adakah mksud mimpi tu nak suruh aku ajar fany mkn sayur petola?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.