kyra punya lagu

Thursday, April 9, 2015

mimpi kita 2

Assalamualaikum ..

so hari tu ade mimpi pelik lagi. Kali nie mimpi dimana ibu mem-provoke dan memaksa aku mengaku aku suka abg fendi sbb mulut tak habis2 citer pasal die. And punya la dalam mimpi sekeras2 menafikan, ibu pulak sekeras mem-provoke dan memaksa utk aku mengaku.

Then terus terjaga sebab alarm clock dah bunyi menandakan pukul 6pg. Kena bangun pergi kerja. Lepas tu tengah siap2 lilit shawl, ibu dtg and ckp "selalu dengar nama abg fendi. Nie dah gaduh, tak dengar dah."

Iolls mmg terkesima la jugak sbb for a moments rasa mimpi tu real .. then bila sedar, yang first tu mmg mimpi. Second tu real. Tp pelik betul kebetulan tu. Adakah ibu pun dapat mimpi yang sama?

Mmg pelik mimpi kita kali nie.

Aku nak suka kt boss aku sndri? Puhhhh lisssssss ... no no no no no! A very big NO!.

Hahahah .. okay. Bye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.