kyra punya lagu

Tuesday, April 28, 2015

fakta

Assalamualaikum and hai hai hai hai ..



Terjumpa kt fb .. fakta anak kedua. Iolls anak kedua.

Yang rasanya paling tepat adalah stalker berjaya. Selalu stalk org yang kita sayang laaa. Adik ngn kakak selalu bising bila aku ckp aku stalk org. Bahahhahah. Sbb too details. Kalau retis lg senang. Siap ketinggian, darah jenis ape pun aku tau.

Aku nie jenis curiosity can kills 100 cats. Hahahaha. Kan ade pepatah curiosity can kill the cats. Tahap curiosity aku nie mampu membunuh kucing sebanyak 100 ekor dalam satu2 masa.

Nak pulak hidup di era teknologi .. google aje. Terpampang depan mata. Kihkihkih .

And yes. Aku nie mmg agak pendiam bila dgn org yang aku tak biasa or baru kenal. Sampai ade kata aku nie passive. Kih kih kih .. cer kome terai bila aku dah biasa dgn meng-kome. Idok ler terlayan .. satu lg, aku nie jenis cepat tangkap sikit.

Tak payah la cuba nak menipu dan pusing aku sana sini. Cepat nau aku faham ape yg disorokkan, ape yang cuba disampaikan dan sebagainya. Die mcm pepatah sekilas ikan di air, dah tahu jantan betina. Haaaa. Gituhhhhh. Tp selalu org tak fhm aku sbb aku pandai cover rahsia aku sndri. Sbb aku nie jenis pandai cover, tu aku senang fhm org sekeliling aku. Tp sekali aku teka ape korg cuba sampaikan, mmg korang akan sakit hati sndri la sbb betul ..

my instinct almost always right. Kalau aku ckp, mmg insya-Allah akan jadi. Bukan la ramal ke ape. Tp aku selalu buat keputusan lepas amek kira ape kata hati dan otak. 50% hati 50% otak. Tak berat mana2 belah. Korang kalau nak tipu aku, IQ kasi tinggi. Kalau nmpk pun mcm berjaya tipu aku, sebenarnya tak pun. Aku je malas nak gaduh dan panjang2kan hal.

Cerewet tu almost tepat laa .. ade certain benda aku cerewat sampai tahap mcm OCD. Hahahah. Degil tu pun iyer jugak. Bila dah banyak kali bertolak ansur dan mengalah, bru dtg degil die.

Dan yang paling tepat sekali, aku mmg kerja last minute. Sbb aku kan pandai predict masa. So last minute pun tetap menjadi. Hahahha. Aku mmg tak reti nak buat kerja awal2. Semua kena last minute sbb masa tu mcm adrenalin tu meningkat and mcm2 hormon lain jugak naik menyebabkan otak aku cepat berfikir idea2 dan sebagainya. So i don't stress due to last minute work. Tp stress bila buat kerja awal2.


Hehehe .. okay la. Nak sambung kerja.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.