kyra punya lagu

Wednesday, May 20, 2015

hospital

Assalamualaikum

hai hai hai ..

oh. Aku tak masuk hospital. Tp bakal masuk. Tapi marilah kita berdoa semoga aku tak ditahan di hospital.

Actually 2 minggu lepas, malam khamis tu aku tetiba diserang demam. Tiada ape2 simptom yg boleh menunjukkan aku demam. Then itu saja.

minggu lepas jumaat tengah hari aku demam balik selepas mlm khamis tu simptom demam menunjukkan diri seperti tekak tak berapa nak sedap. Tp tak sakit.

Then sabtu tu die okay cuma batuk pulak datang singgah yang sampai ke hari nie masih tidak baik2. Hari nie badan rasa seram sejuk dan kepala sakit setiap kali batuk.

Since aku nie alhamdulillah susah sakit, bila sakit mmg agak merisaukan. Mcm nie. Pelik nau demam. Kejap dtg kejap pergi. So plannya malam nie nak ke klinik ambil ubat. Kalau lepas makan ubat tade perubahan, kena check in hospital la.

Sbb sejarah kesihatan aku nie pun boleh tahan jugak. Harap2 it just a fever.

Bila dah demam mcm nie, mcm2 fikiran tak berapa logik dtg. Seperti contoh, dlu aku kena pnuemonia. Jangkitan kuman pada paru2. Demam die tu berlarutan untuk dua minggu.

So bila demam nie mcm nie, terus fikir mcm kena balik which is lepas tu aku cepat2 zikir nauzubillah hi min zalik.

Minta dijauhkan semua tu. So mlm nie lets go to the clinic .

Pray for me. Bye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.